preskoči na sadržaj
 

                 

EU kutak           Eko kutak

OUR ECO EDU TEAM

Rezultat aktivne suradnje naših učitelja je odobreni Erasmus+ KA1 projekt „OUtstRetching ECOlogical awareness Digital competence and innovative EDUcational TEAching Methods“.

Radom na projektu ćemo se dotaknuti potrebe za unapređivanjem kvalitete rada kroz osvještavanje važnosti društveno ekološke odgovornosti ustanove, baviti se potrebom poboljšanja u području IKT kompetencija učitelja te odgovoriti na potrebu poboljšanja kompetencija na području uvođenja inovativnih metoda poučavanja.

Web stranica projekta OUR ECO EDU TEAM.

Vijesti

Mobilnosti učitelja (kolovoz 2021.) - Irska

Flipped Classroom, Dublin, od 9. do 15. kolovoza 2021. godine, Veljko Ferenčak (učitelj geografije)


Flipped Classroom

Vrijeme i mjesto održavanja tečaja: Dublin, Irska od 9. do 15. kolovoza 2021. godine.

Opis tečaja: U ovom tečaju sudionici će razumjeti koncept obrnute učionice i kako ju mogu uklopiti u svoje razredne kurikulume odnosno godišnje izvedbene planove. Obrnuta učionice je pedagoški model u kojem su tipične faze predavanja i pisanja domaće zadaće obrnuti. Učenici kod kuće gledaju kratka video predavanja prije samog nastavnog sata dok se vrijeme u učionici posvećuje praktičnim zadatcima i vježbama, projektima te raspravi. Obrnuta učionica je fokusirana na aktivno učenje i samostalno uključivanje učenika što učitelju daje više mogućnosti da se individualno posveti učenicima u skladu s njihovim sposobnostima i interesima, njihovim poteškoćama i diferenciranim stilovima učenja u fazi rada u učionici. Nakon pohađanja tečaja polaznici će u potpunosti razumjeti ovu novu metodu i biti će osposobljeni da ju pouzdano primjenjuju u svojem radu.

Ishodi tečaja: 

- razumjeti sastavnice Obrnute učionice i kako ih uspješno primijeniti u učionici

- pouzdano pripremiti predavanja za nastavni sat koristeći različite medije i digitalne alate

- voditi učenike kroz nastavni sat individualnim pristupom i kroz rad u grupi

- naučiti kako izraditi pripremu za nastavni sat u Obrnutoj učionici

- razumjeti kako vrednovati projekte izrađene u Obrnutoj učionici

- prepoznati kako se Obrnuta učionica može primijeniti međukurikularno kroz različite predmete i na razini cijele škole

Evaluacija tečaja: Vrlo sam zadovoljan što sam se odlučio za tečaj Filpped Classroom. Predavačica Nicole Mok je bila vrlo jasna i artikulirana, dobro organizirana i fokusirana te je po potrebi znala poslužiti jednostavnijim vokabularom kako bi bila razumljiva polaznicima koji su se nešto slabije služili engleskim. Naučio sam mnogo o primjenjivosti Obrnute učionice, a pogotovo o tome kako se takav način poučavanja uklapa u potrebe obrazovanja u 21. st. Kod ove metode je velika prednost što je vrlo fleksibilna te ju se može koristiti u omjeru koji odgovara učitelji i/ili učenicima – sporadično po jedan nastavni sat ili jednu cijelu cjelinu ili cijelo polugodište odnosno školsku godinu. Surađujući na tečaju s kolegama iz različitih zemalja i razgovarajući s njima o nastavi i obrazovanju tokom popodnevnih i večernjih druženja došao sam do nekoliko ideja kako pristupiti pojedinim temama iz povijesti, geografije i građanskog odgoja primjenjujući principe rada Obrnute učionice te kako u obradu pojedinih sadržaja uklopiti i druge predmete. Primjenjujući neke nove modele rada koje sam upoznao na tečaju moći ću na funkcionalniji i zanimljiviji način omogućiti učenicima usvajanje ishoda nastave. Tečaj me potaknuo da se odlučim na kreativniji pristup nastavi uz korištenje digitalnih alata, ali i da učenike osposobim za korištenje digitalnih alata kojima se mogu kreativno izraziti te kako bi razvijali svoje ICT vještine. Uvidio sam stvarnu potrebu za diferencijacijom učenika kako bi se svakome od njih moglo pristupiti na način koji odgovara njihovom stilu učenja, ali i potrebu da kroz grupne aktivnosti kod učenika potičem razvoj vještina potrebnih za suradnju i uspješno rješavanje problema.

Cjelodnevni zajednički boravak i opuštena atmosfera naše male grupe polaznika tečaja uvelike je olakšao međusobnu komunikaciju koja vrlo rano postala prisna i prijateljska. To je kao rezultat imalo intenzivno prakticiranje razgovora na engleskom jeziku i razvoja komunikacijskih vještina. Bilo je zabavno otkrivati kulturološke sličnosti i razlike, ali i stereotipe i zablude, uspoređivati ih sa vlastitima te ih razbijati uz šale i smijeh. Kao grupa smo se lijepo povezali te je neka buduća suradnja lako zamisliva.

Dublin me se dojmio kao kozmopolitski grad unatoč tome što ne odskače svojom veličinom. U njemu borave ljudi različitih korijena i kulturološkog porijekla. Unatoč velikom broju doseljenika koji se primjećuje na ulicama te po trgovinama restoranima s nacionalnim kuhinjama Dublin uspijeva zadržati svoj identitet i posebnosti u koje se doseljenici skladno uklapaju. Kretanje gradom je bilo lako, pogotovo nakon što sam se odlučio na unajmljivanje gradskih bicikala, pa sam do mjesta održavanja tečaja umjesto 30 minuta pješke stizao nakon 10 min. lagane vožnje kroz centar grada. Vrlo promjenjivo i iznenađujuće svježe vrijeme nije poremetilo jako lijepo iskustvo posjeta Irskoj.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Marijana Kosturik   datum: 30. 8. 2021.

      


Dabrica u školi

Naša škola sudjeluje u Dabar natjecanju 2023.





preskoči na navigaciju