Rezultat aktivne suradnje naših učitelja je odobreni Erasmus+ KA1 projekt „OUtstRetching ECOlogical awareness Digital competence and innovative EDUcational TEAching Methods“.
Radom na projektu ćemo se dotaknuti potrebe za unapređivanjem kvalitete rada kroz osvještavanje važnosti društveno ekološke odgovornosti ustanove, baviti se potrebom poboljšanja u području IKT kompetencija učitelja te odgovoriti na potrebu poboljšanja kompetencija na području uvođenja inovativnih metoda poučavanja.
Web stranica projekta OUR ECO EDU TEAM.
Mobilnosti učitelja (kolovoz 2021.) - Italija
Digital Media: The classroom of the future, Verona, od 2. do 7. kolovoza 2021. godine, Lea Ferlin (stručna suradnica)
Digital Media: The classroom of the future
Vrijeme i mjesto održavanja tečaja: u Veroni (Italija), od 2. kolovoza do 7. kolovoza 2021. godine.
Opis tečaja i ishodi: Tečaj započinje uvodom u novi svijet tehnologije, nakon čega će sudionici iskusiti praktičnu primjenu raznih digitalnih programa i društvenih medija. Naglasak će biti stavljen na najpopularnije društvene medije i njihov potencijal u obrazovanju. Sudionicima će biti omogućen širok raspon praktičnih aktivnosti koje će im omogućiti da svoje nastavne satove učine učinkovitijima i ugodnijima. Tijekom tečaja će se istovremeno sagledavati i negativni aspekti te opasnosti korištenja tehnologije, poput Cyberbullyinga, kao i pozitivne strane medija te odgovorna i korisna uporaba ovih alata. Krajem tečaja, sudionici će biti sposobni „govoriti“ jezikom nove generacije učenika, jasnije razumjeti njihov svijet te jačati angažman učenika i poboljšati komunikaciju između učenika i učitelja. Nove generacije učenika imaju na raspolaganju ogromnu količinu informacija i raznih mogućnosti, a uloga učitelja je da im pomognu u tome i usmjeravaju ih ka istraživanju i korištenju „web-a“ na pozitivan način.
Sudionici će nakon tečaja moći:
-razumjeti opće teorije o tehnologiji i društvenim medijima, razumjeti opće teorije o tehnologiji i društvenim medijima,
-prepoznati najopasnije posljedice korištenja tehnologije u našem životu (uključujući Cyberbullying i ovisnosti o tehnologiji),
-razumjeti što znači biti adolescent u digitalnom dobu,
-razumjeti pozitivne aspekte društvenih medija: kako ih možemo implementirati u našoj učionici s ciljem poboljšanja angažmana učenika i komunikacije između učenika i učitelja, fokusirajući se na tri kategorije: upravljanje razrednim odjelom, video satovi i kvizovi,
-naučiti kako učenici mogu pozitivno koristiti tehnologiju u svom privatnom životu, kako bi razumjeli svijet oko sebe i izrazili svoje talente.
Evaluacija tečaja: Sudjelovanjem na tečaju stručna suradnica je uspostavila kontakte s učiteljima drugih zemalja i na taj način omogućila potencijalnu suradnju s istima u budućnosti. Tečaj je pružio nova znanja o digitalnim alatima i medijima koja će zasigurno biti korisna u radu s učenicima, a s ciljem poticanja veće motivacije, zainteresiranosti i zabavnog načina učenja i poučavanja. Na tečaju se je raspravljalo i o negativnim aspektima današnjeg online okruženja te je naglasak stavljen na posljedice elektroničkog nasilja i razvoja ovisnosti o društvenim medijima. Također, raspravljalo se je i o mjerama koje škole mogu provesti i koje provode s ciljem prevencije nasilja. Voditeljica tečaja je objasnila prednosti sljedećih digitalnih medija: Edmodo, Screencast o Matic, Edpuzzle, Socrative i Studystack te su polaznici kreirali svoje račune i prakticirali rad u istima. Također, raspravljalo se i o suvremenim metodama učenja i poučavanja poput Project Based Learning (PBL) metode i Flipped Classroom metode (metoda obrnute učionice). Osim novih digitalnih znanja i vještina koje je tečaj omogućio, putovanje u Veronu utjecalo je na razvoj socijalnih i komunikacijskih vještina, posebice komunikacije na engleskom i talijanskom jeziku. Upoznavanje kulturalnih i povijesnih zanimljivosti Verone, posjet obližnjim gradovima i jezeru Garda, obilazak Verone te razgovor s lokalnim stanovnicima i edukatorima drugih zemalja omogućio je vlastiti osobni razvoj i povećao kulturološku svijest. Tečaj je bio jasan, zanimljiv, praktičan te je doprinio razvoju novih ideja i sklapanju novih (profesionalnih) prijateljstava.