Rezultat aktivne suradnje naših učitelja je odobreni Erasmus+ KA1 projekt „OUtstRetching ECOlogical awareness Digital competence and innovative EDUcational TEAching Methods“.
Radom na projektu ćemo se dotaknuti potrebe za unapređivanjem kvalitete rada kroz osvještavanje važnosti društveno ekološke odgovornosti ustanove, baviti se potrebom poboljšanja u području IKT kompetencija učitelja te odgovoriti na potrebu poboljšanja kompetencija na području uvođenja inovativnih metoda poučavanja.
Web stranica projekta OUR ECO EDU TEAM.
Eko u svijetu medija (rujan - prosinac 2021.)
Učenici 8. razreda MŠ Pazin su sudjelovali u provedbi debata.
Debata 1: Društveni mediji povećavaju ekološku osviještenost ljudi
Debata 2: Svakom građaninu treba osigurati pristup internetu
Debata 3: Pitku vodu treba početi skupo naplaćivati pa će se više cijeniti njezina vrijednost
Debata: Društveni mediji povećavaju ekološku osviještenost ljudi
Učenici 8.a razreda su proveli debatu tijekom koje su razmišljali o utjecaju medija na svakodnevni život ljudi. Argumentirali su koliko su vijesti ekološke tematike prisutne u medijima te u kojoj mjeri mladi i odrasli obraćaju pažnju na takve oblike novinskih članaka. Zaključak koji su donijeli suci, na temelju iznesenih prijedloga timova, je taj da u medijima jesu zastupljene vijesti ekološke tematike te u tom smislu mediji utječu na ekološku osviještenost ljudi, međutim dodaju kako ljudi ignoriraju takve sadržaje jer im nisu dovoljno zanimljivi i zabavni. Mladi koriste društvene mreže kako bi ispunili svoje slobodno vrijeme i zabavili se, a čitanje o ekološkoj problematici i nije toliko zabavno.
Debata: Svakom građaninu treba osigurati pristup internetu.
Internet je postao dominantan dio života ljudi. Koristimo ga za posao, zabavu, ostvarivanje kontakata i razne druge stvari pa je postao nezamjenjiv alat za mnoge od nas. Postao je dio naše svakodnevnice i svi rado koristimo njegovu dobrobit, od traženja informacija, pregledavanja društvenih mreža do gledanja raznih sadržaja. Svatko od nas može iznijeti svoje mišljenje ili stav koristeći Internet, što nam omogućava slobodu izražavanja. Ipak moramo biti svjesni negativnih čimbenika interneta. Primjerice, ako osoba većinu svog vremena provodi na internetu stalno provjeravajući društvene mreže i online sadržaje i, umjesto izlaska vani, odabire ostanak kod kuće živeći život putem socijalnih mreža, razvija ovisnost o internetu. Druge opasnosti su cyberbullying, krađa identiteta, zlonamjerni programi, tzv. virusi, online klađenje i drugi. Povećana važnost interneta potaknula je raspravu o pravu svakog pojedinca na pristup internetu. Učenici su sudjelovanjem u debati argumentirali pozitivne i negativne učinke interneta te su učili pravila kvalitetne komunikacije.
Debata: Pitku vodu treba početi skupo naplaćivati pa će se više cijeniti njezina vrijednost
Učenici su sudjelovali u provedbi debate vezane uz nedostupnost pitke vode u pojedinim zemljama te načinima rješavanja krize pitke vode. Voda je najvažnija osnovna ljudska potreba. Ljudi mogu izdržati tjednima bez hrane, ali samo danima bez vode. Preko 884 milijuna ljudi na Zemlji nema pristup sigurnoj pitkoj vodi, a 3,5 milijuna ljudi svake godine umre od bolesti zbog njezinog onečišćenja. Učenici su podijeljeni u dvije skupine: skupina ZA poskupljenje konzumacije vode i skupina PROTIV istoga. Troje učenika bili su suci, koji su donijeli konačnu odluku. Jedan je učenik pratio vrijeme kako bi se sve faze debate pravilno provele te je drugi učenik bio promatrač, koji je bilježio ponašanje timova i korištenje argumenata. Suci su presudili u korist tima ZA poskupljenje vode.