Rezultat aktivne suradnje naših učitelja je odobreni Erasmus+ KA1 projekt „OUtstRetching ECOlogical awareness Digital competence and innovative EDUcational TEAching Methods“.
Radom na projektu ćemo se dotaknuti potrebe za unapređivanjem kvalitete rada kroz osvještavanje važnosti društveno ekološke odgovornosti ustanove, baviti se potrebom poboljšanja u području IKT kompetencija učitelja te odgovoriti na potrebu poboljšanja kompetencija na području uvođenja inovativnih metoda poučavanja.
Web stranica projekta OUR ECO EDU TEAM.
Ljepota sunčevog zalaska (rujan - listopad 2022.)
Istraživačko pitanje:
Što uzrokuje boju sunčevog zalaska?
Utječemo li mi, kao pojedinci, posredno, na boju sunčevog zalaska?
Utječe li način grijanja kućanstava na koncentraciju lebdećih čestica u atmosferi?
Ovisi o udaljenosti koju sunčeve zrake trebaju proći kroz atmosferu do našeg oka i o raspršivanju određenih valnih duljina sunčeve svjetlosti na česticama prašine, vodene pare i nečistoća koje se nalaze u atmosferi.
Valne duljine ljubičaste, plave i zelene svjetlosti više se rasipaju pa nam zbog toga zalazak sunca izgleda crveno ili narančasto.
Rayleighovo raspršenje – javlja se ako je veličina čestica u atmosferi manja od valne duljine elektromagnetskih valova, uzrokuje plavu boju neba tijekom dana i crvenu boju tijekom zalaska Sunca.
Tyndallov efekt – raspršenje svjetlosti na vrlo sitnim lebdećim česticama disperzivnog sustava kakvi su npr. koloidi (čestice veličine 1 do 200 nm)
Tyndallov efekt – demonstarcijski pokus
LEBDEĆE ČESTICE