2022-02-25 15:04:00

Mobilnosti učitelja (veljača 2022.) - Italija

21st Century Teaching: competence-based education, soft-skills and creativity, Firenca (Italija), od 7. do 18. veljače 2022., Ivan Štefanić (ravnatelj škole)

21st Century Teaching: competence-based education, soft-skills and creativity

Vrijeme i mjesto održavanja tečaja: Firenca (Italija), od 7. do 18. veljače 2022.

Opis tečaja i ishodi: Ova tečaj je usredotočen na nastavne vještine 21. stoljeća kao što su obrazovanje temeljeno na kompetencijama, razvoj mekih vještina i kreativnost. Sudionici istražuju ​​probleme i praktične ideje vezane uz rješavanje problema, suradnju, komunikaciju, kritičko i kreativno razmišljanje. Razmatrat pitanje ocjenjivanja i dobit će alate prikladne za ocjenjivanje složenih zadataka i vještina visokog reda.

Polaznici dobivaju konkretne ideje o tome kako integrirati nove pristupe u lekcije kako primijeniti nove strategije za jačanje vještina visokog reda kod svojih učenika, kao i za razvoj vizualnih i kreativnih kompetencije.

Zahvaljujući ovom tečaju polaznici:

razvijaju meke vještine (komunikacija, rješavanje problema, donošenje odluka, timski rad, prilagodljivost, kritičko mišljenje i kreativnost); unaprjeđuju svoje znanje o stilovima učenja učenika i sposobnosti planiranja nastave prema njima; razumiju tehnike mapiranja, vizualno mišljenje, strategije vizualnog poučavanja, kreativno mišljenje; planirajte nastavu koristeći inovativne metode; biraju praktična rješenja za poticanje učenika da rješavaju probleme, formuliraju složena pitanja, raspravljaju, objašnjavaju i razmišljaju tijekom nastave; upravljaju timskim radom i evaluiraju isti,  dok su učenici uključeni u kooperativne projekte i zadatke rješavanja problema; podržavaju učenike u suočavanju s izazovima i učenju kroz rad; vrednuju složene kompetencije: učiteljsko, vršnjačko i autoocjenjivanje.

Evaluacija tečaja: Tečaj je osmišljen i održan veoma promišljeno i kvalitetno, te je znatno nadmašio moja očekivanja. Voditeljica prvog programa Susan Gagliano veoma je topla, pristupačna, širokog znanja o stvarima koje podučava i širokog znanja kako to znanje prenijeti. Njezin pristup i upijanje znanja od nje ostavilo je najdublji dojam i najdublji trag u meni. Ovaj prvi dio tečaja u najvećoj mjeri me nahranio osobno, kao osobu. Time, naravno, se ostvaruje bolja komunikacija i bilje ozračje i unutar školskog prostora.  Drugi dio bio je više usmjeren na mene kao učitelja – nove metode rada, nove ideje, novi alati. Voditeljica Layla Dari je u početnoj fazi svog rada ovdje, ali pokazuje veliku toplinu i želju da prenese znanje i motivira nas na primjenu istih. Iznimno važan dio ove edukacije je i susret s kolegama iz raznih zemalja Europe. Bilo je mnogo prilike za međusobno upoznavanje i druženje, stvaranje novih veza i za razmjenu iskustava. Blagodat je bilo i što se ovaj tečaj održavao u Firenci, gradu renesanse, novih ideja i nenadmašne ljepote. Vratio sam se obogaćen na mnogim poljima.


Osnovna škola Vladimira Nazora Pazin