Na nastavi izvan zidova učionice
Želja nam je iskoristiti prostor zavičaja i okoliš škole kao mjesta na kojima s učenicima provodimo nastavne aktivnosti kako bi učenike potaknuli na fizičko kretanje i stvaranje pozitivnih osjećaja vezanih za školu te na taj način stvorili mali, ali vrijedan uvjet za poboljšanje mentalnog i fizičkog zdravlja.
Nastavu smo dana 17. listopada odradili na pješačkoj stazi Parenzana. Tijekom pješačenja od Karojbe do Motovuna učenici su imali i zadatke.
Zadatci su bili mjeriti korake, usporediti ih s brojem koraka u aplikaciji na mobitelima ili pametnim satovima i izračunati prijeđenu udaljenost. Da bi pametni uređaji bili na korist našem zdravlju, učenici su iščitali količinu utrošenih kalorija za vrijeme šetnje pa su koristili tablicu energetske vrijednosti namirnica i razgovarali o (ne)zdravoj hrani.
Boravak u prirodi opuštajuć je i pozitivno utječe na mentalno zdravlje. No, pozitivan utjecaj na opuštanje i uopće na promišljanje o emocijama ima i književnost i pričanje priča. Na vrhu Motovuna učenici su slušali priču o istarskom divu - Velemu Jožetu. Priču koju je napisao Vladimir Nazor interpretativno je učenicima ispričao storyteller Aleksandar. A koja je poruka priče bila po shvaćanju učenika... :"Volite se i grlite. Nemojte se svađati!". Jednostavan zaključak, ali pokazuje bit priče, druženja, života i postojanja!
A da se učenicima svidjelo biti na ovakvoj nastavi pokazuju i rezultati ankete koju su rješavali. 80% učenika procijenilo je vlastiti osjećaj sreće nakon šetnje na razini 4 i 5 (od 1 - najmanje do 5 - najviše). Žele da se takav školski dan ponovi, a kao razloge naveli su: biti izvan učionice i kretati se.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |