Prenosimo iskustvo 1
29. 1. 2024. učenici iz PŠ Karojba gostovali su u 6. razredu u PŠ Sveti Petar u Šumi i govorili o svojim dojmovima i iskustvu sudjelovanja u mobilnosti u sklopu Ja sam OK Erasmus+ projekta koji se od svibnja 2023. provodi u našoj školi. U pratnji učenika bila je učiteljica Virna Pavletić.
O putovanju u Mantovu, Italija, govorili su Anđelika Pilat i Josip Mališa. Ispričali su svoj dojam o školovanju u talijanskoj školi i usporedili je s hrvatskom školom, opisali su vrijeme kroz dan provedeno u talijanskim obiteljima i izdvojili nekoliko aktivnosti iz rasporeda u tjednu mobilnosti: kulturni posjeti Veroni i Veneciji, radionice plesa i likovnog, vježbe svjesnog disanja i vožnja brodom kroz park prirode na jezerima oko Mantove.
O boravku u Perlu i Schengenu, Luksemburg, govorili su Donna Ivetac i Petar Kontić. Učenicima iz Sv. Petra u Šumi ispričali su kako su se snašli u obiteljima, što su uočili u učionicama i školi i kako su komunicirali na engleskom jeziku. Iz raznolikih aktivnosti toga tjedna izdvojili su Tai Chi vježbe, posjet Luksemburgu i Trieru, penjanje po umjetnim stijenama i aktivnost "Tower of Power". Petar je govorio o Scehgenskom sporazumu, njegovoj povijesti i značaju koji sada ima i za Hrvatsku.
Od Roberta Schumana i početka Schengenskog sporazumu pa sve do prilike za upoznavanje europskih prijatelja kroz Erasmus+ program, Petar je zaključio da je to način da ljudi žive u prijateljstvu i miru jer zaista se kroz takva putovanja sklapaju nova poznanstva i prijateljstva koja će trajati.
Pred učenicima 6. razreda iz Svetog Petra je prvo sudjelovanje u školskom Erasmus+ projektu "4C čarolija". Nadamo se da su "iskusni" erasmusovci uspjeli prenijeti svoja pozitivna iskustva i dojmove i na buduće erasmusovce.
tekst: Kristina Mijandrušić Ladavac
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |