Susret s književnicom
28. veljače u našoj je školi gostovala Željka Horvat-Vukelja, poznata dječja književnica i dugogodišnja urednica časopisa „Modra lasta“.
Došla nam je u goste u pratnji svoje nadaleko poznate ljubičaste torbe s mnogo pretinaca i džepića u kojima se krije bezbroj iznenađenja, sitnih stvarčica i rekvizita od kojih svaki nosi svoju priču s poukom.
Susret s književnicom organiziran je za učenike od 1. do 5.r. na kojem je književnica predstavila svoje priče na djeci vrlo zanimljiv način. Naime, tijekom susreta spisateljica je svoje priče prikazala kroz svojevrsne igrokaze, u koje je uključila i djecu. Uz pomoć jednostavnih pomagala i malo mašte spisateljica je potaknula djecu da pokažu svoje vještine i znanja te sudjeluju u uprizorenju priča o dvije olovke, o zaboravljenoj usnoj harmonici ali i o zaljubljenim rukavicama. Djeca i njihovi učitelji su spremno sudjelovali u oblikovanju priča i u muziciranju pa je i vrijeme brzo prošlo. Željka nam je i odsvirala nekoliko pjesmica pa su i naši trećaši otpjevali i odsvirali pjesmicu koju su sami napisali i skladali.
Prije nego što se oprostila od nas, Željka nam je, kao prava učiteljica dala i ocjene. Peticu za zalaganje i jednu „sendvič peticu“ za znanje.
Hvala Željki
Željka Horvat-Vukelja se pisanjem bavi još iz mladih dana. Objavila je stotinjak kratkih priča u tisku i na Hrvatskom radiju, dvadesetak dječjih igrokaza, zbirku priča Šiškabališka, roman Putovanje patuljka Zvončića i slikovnice Poplava iz šalice kave, Balončica, Panjoglav, Hrabrica i Slikopriče, te brojna druga književna djela za djecu od kojih su neka dio obvezne lektire za osnovnu školu. Mnoga su djeca naučila čitati zahvaljujući njezinim prekrasnim i zanimljivim slikovnicama.
Njezine male zanimljive priče zapravo su priče o životu. Kroz sudbinu čarapa, vezica, zidarskih metara i gumbića, djeca doživljavaju život, a na taj način rješavaju se njihovi svakodnevni problemi hrabrosti, neurednosti ili razmaženosti.
Na zanimljiv način, demonstracijom, pričom, igrokazom naglašena je poruka o važnosti čitanja, njegovanja književnog jezika, učenja i tolerancije među ljudima.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |