Festival o pravima djece
U utorak, 13. listopada učenici od 5. do 8. razreda idu u Pazin pogledati filmove u sklopu Festivala o pravima djece s početkom u 12:00 sati. UNICEF organizira filmsku matineju u trajanju od 65 minuta u Spomen domu u Pazinu, za učenike od 5. do 8. razreda.
Filmovi koje že učenici pogledati su:
1. BIJEG
igrani
2015., 07:20 min
Redateljica: Ema Rotim
U realizaciji sudjelovali: Klara Grubeša, Marija Ovčar, Roko Bugarinovski, Helena Glavović, Janko Sila, Bruna Pulić, Laura Majstrović, Lana Lazarac, Lara Mikša, Alan Alibegović, Luka Keran
Voditelj: Mate Milas
Produkcija: OŠ Većeslava Holjevca, Zagreb
Sinopsis: Roko je jako zaljubljen u Helenu. Toliko jako da će odmah pristati na njezinu ideju. Helena je predložila da zafrkavaju novoga učenika Frana, koji je puno jači od njih i za kojeg se svašta priča. Roko mu je zvonio na portafon i pobjegao. Fran ga je vidio dok je bježao…
2. BUDI MI PRIJATELJ
igrani
2015., 04:15 min
Redateljica: Josip Ćorković
U realizaciji sudjelovali: Matea Rebić, Sanja Bogdan, Lea Taus, Petra Domislović, Maja Karolj
Voditelj: Mladen Bielicki
Produkcija: Filmska družina OŠ Stjepana Kefelje, Kutina
Sinopsis: Svatko se ponekad našao u situaciji da je novi u nekoj sredini. Ako te ne prihvaćaju – sve ti kreće naopako. Srećom, postoje pravi prijatelji koji će ti pristupiti prvi i onda sve kreće na bolje. Ovaj film govori o djevojčici Matei koja je došla u novu školu. Kako su je prihvatili? Hm, u početku joj nije bilo lako, a poslije…
3. DIPLOMA ZA HRABROST
TV reportaža
2015., 09:38 min
Autori: Katarina Jukić, Bernard Cerić, Fran Žužić, Lovro Svetina, Martina Jerković
Voditeljice: Mirjana Jukić, Katica Šarić
Produkcija: Udruga Hodači po žici, OŠ Rudeš, Zagreb
Sinopsis: Strah od odlazaka liječniku većina je ljudi doživjela. Može li se taj strah prevladati i kako? U ovoj televizijskoj reportaži saznati ćemo kako studenti Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu pomažu u tome.
4. DJEČAK KOJI JE TRAŽIO SREĆU
animirani
2015., 03:04 min
Redateljica: Marija Nikolić
U realizaciji sudjelovali: Lara Pintarić, Klara Jandrić, Karla Anić, Andrej Cirkveni, Antonela Grubišić, Jurica Nikolić, Hana Tomić, Matej Tomić, Maksim Kiš
Voditelj: Jadranko Lopatić
Produkcija: FKVK Zaprešić, Zaprešić
Sinopsis: Bio je jedan dječak koji je tražio sreću. Plovio je pustim morem dan i noć, dan i noć. Pronašao je otok. Na otoku je čudom počelo rasti čudesno bilje, ali ni u tome nije našao sreću. Pogledom je tražio sreću u daljini te plovio dalje pustim morem dan i noć, dan i noć.
5. POSAO IZ SNOVA
dokumentarni film
2015., 10:55 min
Autori: Ora Kovač, Paula Kovač, Katarina Čičić, Josipa Krčelić, Tena Strčić, Stella Lukač, Matea Jokić, Anesa Brkić, Lucija Grabić, Lucija Lapov-Ugrina
Voditeljice: Melita Horvatek Forjan, Nataša Jakob
Produkcija: Filmska družina ZAG, OŠ Marije Jurić Zagorke, Zagreb
Sinopsis: Film govori o 6 pomoćnika u nastavi, o asistentima, njihovim hobijima i načinu na koji pomažu djeci s posebnim potrebama u OŠ Marije Jurić Zagorke koja se školuju po individualiziranom pristupu u redovnoj nastavi.
6. PRIČAJMO GLASNIJE, MOŽDA ĆE NAS ČUTI
otvorena kategorija
2015., 04:30 min
Redateljica: Nika Pulig
U realizaciji sudjelovali: Kana Halić Kordić, Leticia Miculinić, Ivan Klaić
Voditeljica: Marina Zlatarić
Produkcija: OŠ Bartola Kašića, Zagreb
Sinopsis: Film je osvrt na bacanje atomske bombe na Hirošimu. Posebno govori o Sadako Sasaki, japanskoj djevojčici koja je tom prilikom ozračena i koja na kraju gubi bitku sa životom.Sadako je glavni lik romana Karla Brucknera, Sadako hoće živjeti. Sadako je postala simbol stradanja od atomske bombe, a priča o njoj priča se u japanskim školama na obljetnicu stradanja Hirošime. Ove godine obilježava se 70-a obljetnica.
7. SANJA
igrani
2015., 08:15 min
Redateljica: Karla Župčić
U realizaciji sudjelovali: Karla Milićević, Magdalena Majić Mazul, Ema Kulaš
Voditeljica: Marija Ramov
Produkcija: Barakude, Zadar
Sinopsis: Sanja je učenica koja istovremeno pohađa osnovnu i glazbenu školu. Živi u nesređenim obiteljskim prilikama i svakodnevo svjedoči svađi među roditeljima. Pritisnuta je brojnim obvezama u školi i izvan nje ali posebno je muče loši odnosi u razredu. Razmišlja o smislu života.
8. SLON U OBLACIMA
Animirani
2015., 02:00 min
Redateljica: Melita Sandrin
Voditelj: Edo Lukman
Produkcija: Škola animiranog filma Čakovec, Čakovec
Sinopsis: Simpatični slon tijekom drijemanja nađe se u oblacima, a tu se mora prilagoditi raznoraznim zanimljivim i novim situacijama u kojima prednjači pronalazak veeelikog kikirikija.
9. ŠTO ĆU BITI KAD ODRASTEM
Animirani
2015., 02:15 min
Redateljica: Ana Glamuzina
Voditeljica: Ida Loher
Produkcija: Tigar teatar, Zagreb
Sinopsis: Film "Što ću biti kad odrastem" je likovno promišljanje uvijek aktualnog pitanja djece i mladih. Kroz igru slike, crteža, teksta i fotografije autorica priča o stvarima koje određuju njen život i trenutni put.
10. VIŠE OD IGRE
TV reportaža
2015., 08:47 min
Autori: Isabella Branović, Hana Horvat, Fran Glad, Fran Kocijan, Sara Mihalic, Martina Novosel
Voditeljce: Nikolina Hampamer, Iva Mihalić
Produkcija: OŠ Mala Subotica, Mala Subotica
Sinopsis: Isabella je učenica šestog razreda koja pokazuje izniman talent za nogomet iako je djevojčica. Trenira u Nogometnoj školi "Sloga" u kojoj je jedini ženski član. Trenira s dječacima koji su je jako dobro prihvatili. Ona dokazuje da nogomet nije samo muški sport.
11. ZAJEDNO SMO JAČI
otvorena kategorija
2015., 04:00 min
Redateljica: Barbara Jurić
U realizaciji sudjelovali: Mario Stanić, David Cvitkušić, Ruža Krišto, Katarina Tufeković, Brigita Brandić, Martina Bilanović
Voditeljica: Jasna Kapelec
Produkcija: OŠ Katarina Zrinska Mečenčani, Donji Kukuruzari
Sinopsis: Učenici šestoga razreda znaju što znači biti različit, drugačiji, biti svoj...Svaki od njih nosi svoju osobnost kojom se ponose.Mane i vrline su prihvatili od malih nogu,već od 1.razreda kao svoje prednosti,a ne nedostatke. Zajedno su jači,zajedno aktivno promišljaju o različitostima koje ih muče i ne srame se govoriti o tome. Film na neobičan način prikazuje razred kao cjelinu koja je zasnovana na otvorenosti, komunikaciji i prihvaćanju različitosti.