VELIKI ŠKOLSKI PROJEKTI
1. NAZIV PROJEKTA: CAP program prevencije zlostavljanja (Child Assault Prevention)
Voditelji projekta: stručna služba u suradnji s razrednicama 3. i 4. razreda i u suradnji s udrugom „Korak po korak“.
Sudionici projekta: učenici svih 3. razreda MŠ Pazin i 3. i 4. razreda svih područnih škola
Cilj projekta: CAP poučava učenike kako imaju pravo biti sigurni, osnažuje ih pomoću znanja tako da mogu pomoći sebi i drugima i pomaže im shvatiti da mogu potražiti podršku u teškim situacijama.
Način realizacije: radionice za učenike i roditelje.
Vrijeme realizacije: tijekom škoslke godine
Mjesto realizacije: učionice.
Način vrednovanja: vrednovanje se ostvaruje putem evaluacijskih upitnika za učenike, učitelje i roditelje.
2. NAZIV PROJEKTA: Pepe u velikom društvu
Voditeljica projekta: Društvo Naša djeca Pazin
Sudionici projekta: učenici 4.,5. i 6. razreda MŠ Pazin i PŠ Trviž.
Cilj: Cilj projekta je prevencija rizičnih ponašanja i poremećaja u ponašanju djece kroz poučavanje o zdravlju, unutarnjoj, vanjskoj i socijalnoj ekologiji, senzibilizacija na kritičnost u razmišljanju, različitost i toleranciju te kreativnom pristupu rješavanju problema djece kroz preventivne radionice te pomoći djeci da odrastu u osobe koje ne vrše nasilje nad sobom, drugima i okolinom.
Vrijeme realizacije: tijekom školske godine.
Način vrednovanja: evaluaciju ćemo provoditi sami i u suradnji sa stručnjacima, psiholozima iz udruge Veliki mali čovjek. Procesna evaluacija biti će praćena od samih korisnika i stručnih suradnika putem evaluacijskih upitnika nakon radionica kojima ćemo mjeriti zadovoljstvo korisnika realizacijom radionica te evaluacijskih upitnika za voditelje radionica i stručnih suradnika. Projektnu evaluaciju steći ćemo uvidom u broj sudionika, volontera, direktnih i indirektnih korisnika, kvalitete ostvarenih produkata i efikasnosti potrošenih sredstava dokumentiranim računima, zapisnicima i dnevnicima rada voditelja.
3. NAZIV PROJEKTA: Zavičajna nastava
Voditelji projekta: učiteljice trećih razreda
Sudionici projekta: učenici trećih razreda MŠ i svih područnih škola
Cilj projekta: poticati kreativno povezivanje zavičajne nastave s nastavnim programima, implementirati zavičajne sadržaje u nastavne planove i programe, njegovati ishodište zavičajnosti u širem interkulturalnom i multikulturalnom kontekstu, njegovati dvojezičnost u lokalnoj zajednici, različitost i posebnost kultura te učenje vrijednosti za ljudska prava.
Način realizacije: korištenjem uobičajenih nastavnih metoda tijekom nastavnih sati u redovnoj, izbornoj nastavi i izvannastavnim aktivnostima; kroz integrirane projektne dane; kroz terensku nastavu.
Vrijeme realizacije: tijekom školske godine.
Način vrednovanja: završna prezentacija na projektnim danima, rezultati istraživačkog rada (likovni i literarni radovi, plakati, brošure, seminarski radovi, audio - vizualni uradci, PPT prezentacije i sl.)
4. NAZIV PROJEKTA: Sigurno kročim kroz svijet medija/prema programu Društva psihologa Istre
Voditeljice projekta: pedagoginje
Sudionici projekta: učenici i roditelji šestih razreda MŠ i PŠ
Cilj projekta: smanjiti učestalost elektroničkog nasilja među djecom te osvijestiti i educirati roditelje i djecu o mjerama zaštite prilikom korištenja elektroničkih medija.
Način realizacije: radionice za učenike i predavanje za roditelje.
Vrijeme realizacije: krajem studenoga i početak prosinca.
Način vrednovanja: vrednovanje se ostvaruje putem evaluacijskih upitnika za učenike i roditelje.
5. NAZIV PROJEKTA: Rano pijenje mladih
Voditelji projekta i suradnici: Društvo Naša djeca Pazin
Sudionici projekta: učenici svih sedmih razreda Matične škole i PŠ Trviž
Cilj: prevencija ranog pijenja mladih.
Vrijeme realizacije: listopad, studeni, prosinac.
Način realizacije: četiri radionice na satu razrednika i dva roditeljska sastanka.
Način vrednovanja: evaluacijski upitnik.
6. NAZIV PROJEKTA: Škola za matematičke (sve)znalce
Voditeljice projekta: učiteljice matematike i razredne nastave
Sudionici projekta: učenici 4.-8. razreda
Cilj projekta: popularizacija matematike.
Vrijeme realizacije: tri dana u vrijeme odmora za učenike.
Načini vrednovanja: rješavanje zadataka.
7. NAZIV PROJEKTA: Večer matematike
Voditeljice projekta: učiteljice matematike
Sudionici projekta: učenici 5.-8. razreda
Cilj projekta: izgradnja pozitivnog stava učenika prema matematici, otkrivanje zabavne strane matematike, poticaj učenika za nastavak matematičkog obrazovanja.
Vrijeme realizacije: tijekom prosinca.
Načini vrednovanja: rješavanje zadataka, igranje.
8. NAZIV PROJEKTA: Naša mala knjižnica
Voditelji projekta i suradnici: knjižničari, učiteljice razredne nastave.
Sudionici projekta: učenici od 2. do 5. razreda Matične škole i svih područnih škola
Cilj projekta: Popularizacija knjiga među djecom kroz zabavne aktivnosti koje razvijaju maštu, kreativnost i potiču na čitanje.
Vrijeme realizacije: tijekom školske godine.
Način vrednovanja: Svi sudionici uključeni u projekt po njegovom završetku dobit će diplome. Najbolji dječji radovi bit će posebno nagrađeni.
9. NAZIV PROJEKTA: Čitajmo na glas
Voditelji projekta i suradnici: knjižničari.
Sudionici projekta: učenici 4. i 6. razreda Matične škole i svih područnih škola
Cilj projekta: Učenici zainteresirani za sudjelovanje u projektu Čitajmo naglas svoje će čitalačke mogućnosti i sposobnosti u početku prezentirati unutar svojih razreda, čitajući odabrane tekstove ostalim učenicima u razredu. Provodit će se aktivnosti razgovora o danim tekstovima, o važnosti čitanja te čitanju kao zdravoj i korisnoj aktivnosti. U svakoj će se školi potom održati polufinalna natjecanja u čitanju naglas, a pobjednici na tim natjecanjima će u travnju 2024. godine sudjelovati u finalnom natjecanju koje će se održati u Matičnoj školi Pazin.
Vrijeme realizacije: tijekom školske godine.
Način vrednovanja: natjecanje u čitanju i proglašenje najboljeg čitača.
10. NAZIV PROJEKTA: Imam stav
Voditelji projekta i suradnici: razrednici i stručna služba
Sudionici projekta: učenici 6. razreda Matične škole i svih područnih škola
Cilj projekta: program učenja životnih vještina, promicanja pozitivnog i zdravog ponašanja, prevencije korištenja alkohola, duhana i drugih sredstava ovisnosti među djecom.
Vrijeme realizacije: tijekom školske godine.
Način vrednovanja: evaluacijski listići.