preskoči na sadržaj
Projekti

VELIKI ŠKOLSKI PROJEKTI

 

1. NAZIV PROJEKTA: CAP program prevencije zlostavljanja (Child Assault Prevention)

Voditelji projekta: stručna služba u suradnji s razrednicama 3. i 4. razreda i u suradnji s udrugom „Korak po korak“.

Sudionici projekta: učenici svih 3. razreda MŠ Pazin i 3. i 4. razreda svih područnih škola

Cilj projekta: CAP poučava učenike kako imaju pravo biti sigurni, osnažuje ih pomoću znanja tako da mogu pomoći sebi i drugima i pomaže im shvatiti da mogu potražiti podršku u teškim situacijama.

Način realizacije: radionice za učenike i roditelje.

Vrijeme realizacije: tijekom škoslke godine

Mjesto realizacije: učionice.

Način vrednovanja: vrednovanje se ostvaruje putem evaluacijskih upitnika za učenike, učitelje i roditelje.

 

2. NAZIV PROJEKTA: Pepe u velikom društvu

Voditeljica projekta: Društvo Naša djeca Pazin

Sudionici projekta: učenici 4.,5. i 6. razreda MŠ Pazin i PŠ Trviž.

Cilj: Cilj projekta je prevencija rizičnih ponašanja i poremećaja u ponašanju djece kroz  poučavanje o zdravlju, unutarnjoj, vanjskoj i socijalnoj ekologiji, senzibilizacija na kritičnost u razmišljanju, različitost i toleranciju te kreativnom pristupu rješavanju problema djece kroz preventivne radionice te pomoći djeci da odrastu u osobe koje ne vrše nasilje nad sobom, drugima i okolinom.

Vrijeme realizacije: tijekom školske godine.

Način vrednovanja: evaluaciju ćemo provoditi sami i u suradnji sa stručnjacima, psiholozima iz udruge Veliki mali čovjek. Procesna evaluacija biti će praćena od samih korisnika i stručnih suradnika putem evaluacijskih upitnika nakon radionica kojima ćemo mjeriti zadovoljstvo korisnika realizacijom radionica te evaluacijskih upitnika za voditelje radionica i stručnih suradnika. Projektnu evaluaciju steći ćemo uvidom u broj sudionika, volontera, direktnih i indirektnih korisnika, kvalitete ostvarenih produkata i efikasnosti potrošenih sredstava dokumentiranim računima,  zapisnicima i dnevnicima rada voditelja.

 

3. NAZIV PROJEKTA: Zavičajna nastava

Voditelji projekta: učiteljice trećih razreda

Sudionici projekta: učenici trećih razreda MŠ i svih područnih škola

Cilj projekta: poticati kreativno povezivanje zavičajne nastave s nastavnim programima, implementirati zavičajne sadržaje u nastavne planove i programe, njegovati ishodište zavičajnosti u širem interkulturalnom i multikulturalnom kontekstu, njegovati dvojezičnost u lokalnoj zajednici, različitost i posebnost kultura te učenje vrijednosti za ljudska prava.

Način realizacije: korištenjem uobičajenih nastavnih metoda tijekom nastavnih sati u redovnoj, izbornoj nastavi i izvannastavnim aktivnostima; kroz integrirane projektne dane; kroz terensku nastavu.

Vrijeme realizacije: tijekom školske godine.

Način vrednovanja: završna prezentacija na projektnim danima, rezultati istraživačkog rada (likovni i literarni radovi, plakati, brošure, seminarski radovi, audio - vizualni uradci, PPT prezentacije i sl.)

 

4. NAZIV PROJEKTA: Sigurno kročim kroz svijet medija/prema programu Društva psihologa Istre

Voditeljice projekta: pedagoginje

Sudionici projekta: učenici i roditelji šestih razreda MŠ i PŠ

Cilj projekta: smanjiti učestalost elektroničkog nasilja među djecom te osvijestiti i educirati roditelje i djecu o mjerama zaštite prilikom korištenja elektroničkih medija.

Način realizacije: radionice za učenike i predavanje za roditelje.

Vrijeme realizacije: krajem studenoga i početak prosinca.

Način vrednovanja: vrednovanje se ostvaruje putem evaluacijskih upitnika za učenike i roditelje.

 

5. NAZIV PROJEKTA: Rano pijenje mladih

Voditelji projekta i suradnici: Društvo Naša djeca Pazin

Sudionici projekta: učenici svih sedmih razreda Matične škole i PŠ Trviž

Cilj: prevencija ranog pijenja mladih.

Vrijeme realizacije: listopad, studeni, prosinac.

Način realizacije: četiri radionice na satu razrednika i dva roditeljska sastanka.

Način vrednovanja: evaluacijski upitnik.

 

6. NAZIV PROJEKTA: Škola za matematičke (sve)znalce

Voditeljice projekta: učiteljice matematike i razredne nastave

Sudionici projekta: učenici 4.-8. razreda

Cilj projekta: popularizacija matematike.

Vrijeme realizacije: tri dana u vrijeme odmora za učenike.

Načini vrednovanja: rješavanje zadataka.

 

7. NAZIV PROJEKTA: Večer matematike

Voditeljice projekta: učiteljice matematike

Sudionici projekta: učenici 5.-8. razreda

Cilj projekta: izgradnja pozitivnog stava učenika prema matematici, otkrivanje zabavne strane matematike, poticaj učenika za nastavak matematičkog obrazovanja.

Vrijeme realizacije: tijekom prosinca.

Načini vrednovanja: rješavanje zadataka, igranje.

 

8. NAZIV PROJEKTA: Naša mala knjižnica

Voditelji projekta i suradnici: knjižničari, učiteljice razredne nastave.

Sudionici projekta: učenici od 2. do 5. razreda Matične škole i svih područnih škola

Cilj projekta: Popularizacija knjiga među djecom kroz zabavne aktivnosti koje razvijaju maštu, kreativnost i potiču na čitanje.

Vrijeme realizacije: tijekom školske godine.

Način vrednovanja: Svi sudionici uključeni u projekt po njegovom završetku dobit će diplome. Najbolji dječji radovi bit će posebno nagrađeni.

 

9. NAZIV PROJEKTA: Čitajmo na glas

Voditelji projekta i suradnici: knjižničari.

Sudionici projekta: učenici 4. i 6. razreda Matične škole i svih područnih škola

Cilj projekta: Učenici zainteresirani za sudjelovanje u projektu Čitajmo naglas svoje će čitalačke mogućnosti i sposobnosti u početku prezentirati unutar svojih razreda, čitajući odabrane tekstove ostalim učenicima u razredu. Provodit će se aktivnosti razgovora o danim tekstovima, o važnosti čitanja te čitanju kao zdravoj i korisnoj aktivnosti. U svakoj će se školi potom održati polufinalna natjecanja u čitanju naglas, a pobjednici na tim natjecanjima će u travnju 2024. godine sudjelovati u finalnom natjecanju koje će se održati u Matičnoj školi Pazin.

Vrijeme realizacije: tijekom školske godine.

Način vrednovanja: natjecanje u čitanju i proglašenje najboljeg čitača.

 

10. NAZIV PROJEKTA: Imam stav

Voditelji projekta i suradnici: razrednici i stručna služba

Sudionici projekta: učenici 6. razreda Matične škole i svih područnih škola

Cilj projekta: program učenja životnih vještina, promicanja pozitivnog i zdravog ponašanja, prevencije korištenja alkohola, duhana i drugih sredstava ovisnosti među djecom.

Vrijeme realizacije: tijekom školske godine.

Način vrednovanja: evaluacijski listići.




      


Dabrica u školi

Naša škola sudjeluje u Dabar natjecanju 2023.





preskoči na navigaciju