Terenska nastava učenika 7. razreda - posjet tvrtki Gastro-TIM
Učenici 7.a, 7.c i 7.d razreda ostvarili su terensku nastavu iz Tehničke kulture posjetom proizvodnom pogonu.
Pazinska tvrtka GASTRO-TIM d.o.o. i ove je godine spremno ugostila naše učenike, svaki razredni odjel zasebno, 25. travnja, 2.svibnja i 3. svibnja.
Kroz uvodno izlaganje gospođe Nataše Ladavac učenici bi ukratko upoznali djelatnost tvrtke, što se proizvodi i od kojih metala te koja su potrebna svojstva tih materijala, zatim broj zaposlenika tvrtke, opis pojedinih zanimanja iz područja metalurgije u proizvodnom pogonu tvrtke potrebnim godinama školovanja te vještinama koje trebaju imati i razvijati kroz redovita usavršavanja.
Sljedeće godine ova generacija učenika odabire srednje škole pa ih je zanimalo koje su mogućnosti zapošljavanja u budućnosti i mjesečna primanja.pojedinih radnih mjesta.
Učenici su u stvarnom okruženju upoznali dio mjera zaštite na radu primjenom zaštitne opreme i upoznali dio pravila za gospodarenja neopasnim i opasnim otpadom. Obišli su proizvodnu halu i uz objašnjenja vidjeli proizvodnu tehničku dokumentaciju i primjere obrade lima: rezanje strojnim škarama, rezanje CNC laserom, savijanja strojnom savijačicom, spajanje metodom TIG zavarivanja, spajanje zakovicama, vijcima i ljepilom.
Učenici su pažljivo pratili izlaganja, vodili bilješke i postavljali dodatna zanimljiva pitanja, a na kraju su ih domaćini još darovali metalnim suvenirom i počastili okrijepom.
Učenike je pratio učitelj tehničke kulture, Darko Suman iznimno zadovoljan svime što su učenici vidjeli i čuli te njihovim aktivnim sudjelovanjem, iskazanim interesom i primjerenim ponašanjem.
Veliko hvala tvrtki GASTRO-TIM d.o.o. na gostoprimstvu i uloženom vremenu u još jedno poučno i važno iskustvo naših učenika.
Učitelj Darko Suman
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |