CRITICAL IN GREEN
U prvom dijelu projekta bavili smo se lažnim vijestima i razvijanju kritičkog mišljenja.
U drugom dijelu projekta dalje smo radili na razvijanju kritičkog mišljenja ovog puta kroz priče i izume.
Prvi dio
Naučili smo što znači kritičko razmišljati i što su to lažne vijesti. Kroz niz aktivnosti radilo se na razvijanju kritičkog mišljenja i na važnosti uočavanja lažnih vijesti i njihovih posljedica. Učenici su čitali razne novinske članke i dolazili do zaključka kako možemo provjeriti informacije u njima, što nam u njima budi sumnju u njihovu istinitost. Proučavali su i pojedine fotografije i prosuđivali jesu li lažne ili nisu. Na kraju smo zaključili koja je štetnost lažnih vijesti i zašto mi zaslužujemo dobiti točne informacije. Proučavali smo i neke aktualne fotografije i vijesti iz pandemijskog perioda poput navodnih delfina u Veneciji. Sve aktivnosti provedene su na temu ekologije – lažnih/pravih životinja i biljaka, novinskih članaka vezanim za okoliš.
Drugi dio
Učenici su čitali poznate im priče, ali ipak s nekim promjenama te raspravljali na koje sve načine bi ta priča mogla se nastaviti. Vježbali su slušanje drugih, iznošenje argumenata.
Potom su izmiješanu nepoznatu im priču (u stihovima) pokušavali sastaviti.
U zadnjem dijelu učenici su dobili nekoliko neobičnih izuma. Razgovarali su o njihovoj svrsi, upotrebljivosti, ekološkoj opravdanosti. Potom su u grupama iznosili svoje stavove i predlagali neke svoje izume, imajuću u vidu ekološki utjecaj.